Kita Hidup Sementara Jadi Apa Salahnya Berkawan-Kawan

Pages

Saturday 15 September 2012

Antara Dua - Bahagian 2

sambungan semalam. aku dah cakap yang sebenarnya kita banyak pilihan. kalau lebih dari dua tu kiranya kita ada pilihan. kecuali satu. kau memang tiada pilihan. you have no choice bro. then what should i say? you got nothing baby. ok. aku mengarut. kenapa aku cakap semua ini didalam dua bahagian?

sebabnya dalam bahagian pertama ialah prakata atau mukadimah. atau dengan kata lainnya, abstrak untuk menarik pembaca supaya untuk terus membaca. membaca sehingga habis ataupun membaca untuk entri yang seterusnya. itupun kalau entri yang sebelum ini ada bersangkut paut dengan entri yang akan datang. baik. untuk entri aku kali ini memang ada kaitan dengan entri yang sebelumnya.

maka inilah sebabnya aku menulis semua kemengarutan aku mengenai pilihan. cuba dilihat gambar di bawah.



No comments: