Kita Hidup Sementara Jadi Apa Salahnya Berkawan-Kawan

Pages

Saturday 13 August 2011

Aku Dia Dan Kamu

salam semua. hari ni aku gerak gi Shah Alam. maybe masa entri ni masuk aku dah pon on the way gi Shah Alam. maybe ade kat highway lagi. blom sampai Shah Alam lagi. post kali ni aku takde nak cakap ape pon. cume aku nak cuba menten entri paling kurang 3 entri seminggu. haaa. amacam? nampak macam banyak sangat je idea aku nak menaip kan. sebenarnye takde banyak mana pon. sikit-sikit je. asal terlintas je aku trus taip la. takot lupe. bila dah lupe. trus rasa malas nak menaip buat post. ok. tanpa banyak masa. aku nak bagi korang layankan gambar-gambar yang aku dah snap. enjoyzzz.






p/s: kalau korang rasa tak puas tgk gambo kecik-kecik ni bolehla korang gi website ni nadiarts.com



1 comment:

CIK PAPAU said...

cantik awk capture pic=)