Kita Hidup Sementara Jadi Apa Salahnya Berkawan-Kawan

Friday, 12 August 2011

Ada Apa Dengan Adi Azli


salam semua. entri kedua untuk hari ini. mood lepas solat Jumaat adalah begitu bagus skali. tanpa tidur di masjid dan balik aku still tak ngantuk. hah. petanda bagus. ya. bagus untuk aku tido awal malam ni. esok aku nak gerak gi Shah Alam. ade urusan bisnes sikit. bisnes ape? tgk entri perkenalan. 

cite banyak pon tak guna. tengok jela jadual kat bawah ni yer. hehe. nak aku komen tiap-tiap huruf nanti orang cakap cam poyos plak. ahaha. tapi bukan aku reka sendri la. kalau korang nak cuba gak. klik la link dalam jadual tu. selamat mencuba. yeah..

ADI AZLI
AAmanah
DDinamik
IIkhlas
AAlim
ZZingy
LLemah-lembut
IIdealistik

3 comments:

gedek! said...

nama uncle maksodnya = Mar Rock Tua...'

keji nya!

adiazli said...

haha..uncle..camwhore kan cool..hehe

adiazli said...

@gedek!

hehehe..cool la uncle..