Kita Hidup Sementara Jadi Apa Salahnya Berkawan-Kawan

Thursday, 28 July 2011

Update Malaysia Vs Singapore (1-1) agregat 4-6


salam semuanya. game dah habis. doa dah habis. harapan dah musnah. tapi apa boleh buat. itulah bola sepak. ape yang boleh aku cakap kat sini. game tadi tak berapa best pon. Malaysia a.k.a Harimau Malaya kurang taringnya. SingaPura-Pura pulak banyak betol lakonan mantap yang dorang pamerkan. jelas kat situ rentak permainan banyak terganggu dan momentum permainan hilang terutamanya team Malaysia a.k.a Harimau Malaya. namun di sebalik semua tu. aku nak puji beberapa pemain Malaysia a.k.a Harimau Malaya. antaranya Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apek. fokus tak hilang. cekap dan tangkas. berada di prestasi yang tinggi. S.Kunalan pulak rajin dan bersemangat kejar bola. memang patut dipuji. dan yang terkahir Ismail Faruqi. tak tau la ape nak puji pasal die tu. haha. 

apepun lepas ni Malaysia a.k.a Harimau Malaya tidak perlu berduka. masih banyak yang perlu kita belajar dan masih banyak yang kita boleh perbaiki. mungkin belum tiba masanya. entah bila aku pun tak tau. lepas ni kelayakan Olimpik plak. boleh cipta sejarah lagi. 

penyokong Malaysia. teruskan sokongan anda. jangan mudah menghukum pasukan kesayangan kita. kerana ini adalah tanah tumpah darahku. yela. kalau tak korang nak sokong negara mane plak kalau bukan negara sendiri. renung-renungkanlah ye. Go Tiger!!!

1 comment:

AJ said...

AuMMMMMMMM! :)