Kita Hidup Sementara Jadi Apa Salahnya Berkawan-Kawan

Pages

Wednesday 9 November 2011

Contest Gadget Impian Denaihati


Salam bahagia semua, hari ni aku nak kongsikan satu peraduan yang sangat menarik yang dianjurkan oleh blog yang terkenal dengan contest-contestnya iaitu denaihati.com. sesuai sangat la dengan tagline blog tersebut hidupkan untuk memberi. jadi dikesempatan ni, aku pun nak juga turut serta dalam peraduan ni. rasanya nilah pertama kali aku join peraduan macam ni. sekadar mencuba. tak cuba tak tahu. manalah tahu nasib aku baik. apapun entri ni sekadar untuk mendaftarkan diri untuk menyertai peraduan ni. samada aku layak atau tak, itu semua terpulang kepada denaihati sendiri. harapan aku agar penyertaan aku diterima. semoga bertemu di lain entri. Assalamualaikum.....

Contest Gadget Impian anjuran Denaihati.comditaja bersama oleh Eizil.comAnarm.neteQurban.comSilver Asia Sdn Bhd,Kedai Kak Siti dan Serverfreak