Kita Hidup Sementara Jadi Apa Salahnya Berkawan-Kawan

Thursday, 3 November 2011

Blog Bersawang



Salam semua...rasa lama gila la aku tak update blog ni. last skali masa raya. bukan ape beb. aku tersangat laaaa sibuk dengan macam-macam kerja. lagi plak skang ni aku dah mula semester baru kat UTHM. so, paham-paham jela kalau budak program sarjana ni. banyak sangat projek nak kena siapkan. banyak program nak kena buat. tapi takpe. dah lumrah seorang pelajar. kena la hadap sume tu untuk mengejar segulung ijazah sarjana. ceewaahh...

so apa cer ni der tetiba nak update blog ni? ha.mai sini aku nak cerita sikit kat korang. takde apa-apa cerita pon sebenarnya. habis tu apa yang ko sebok nak update blog sedangkan ko takde cerita yang nak diceritakan? ahaa..ok fine.. ini jawapan aku.. tetiba aku rasa nak update. so aku update jela..hahaha..

dahlah cukup-cukup aku merapu petang-petang ni. bosan lorh. nak kuar petang-petang ni hujan plak. paham-paham jela skang ni dah musim hujan..so apa yang boleh buat melainkan terperap dalam rumah jelah..bye

No comments: