Kita Hidup Sementara Jadi Apa Salahnya Berkawan-Kawan

Pages

Thursday 7 March 2013

Post Mortem Bangkok Trip

Kali ni aku nak cerita sikit pasal apa yang dah aku beli kat Bangkok hari tu. Aku dapat baju signature Bangkok iaitu I Love Bangkok, Jersi Manchester United, Real Madrid dan Chelsea yang 99% sama dengan original, Baju Hard Rock Cafe dan fridge magnet seketul dan penyangkut baju 2 ketul yang pada aku cantik la. Actually aku ada beli selipar girl yang kawaiii, 3 pasang tapi aku dah let go terus. Nak shopping banyak-banyak bukan ada duit sangat pun. Lagipun niat aku gi Bangkok pun bukan untuk shopping, tapi just nak find a quality time for myself.

Even plan asal aku pergi berempat, tapi oleh beberapa sebab yang tak dapat dielakkan, maka tinggal la aku seorang. Sorang pun sorang lah, the journey must go on. Tapi Allah Maha Berkuasa, sampai aku kat Bangkok, aku tak keseorangan. Dalam perjalanan dapat 3 orang kawan. See, nampak tak kat situ, Allah tak bagi apa yang kita nak, Allah bagi apa yang kita perlu. Alhamdulillah. Aku syukur sangat. Dan mereka itu sangat best. Thanks Nor Hidayatul Akma, Syazwani Azizi dan Masita Masrud kerana korang sudi terima aku tumpang trip korang. Hehehe.


baju chelsea aku dah bagi adik aku

No comments: